Hej

Nu va de ett bra tag sen jag skrev här sist. Har inte haft ork eller lust. Men de har hänt mkt sen sist, vi har börjat med ivf :) jag började med sprutorna den 31/10 o har varit o tagit blodprov o ultraljud. På ultraljudet i fredags så hade jag 5 st stora ägg o 12 små men dom ville att jag skulle fortsätta med sprutorna över helgen för att försöka få flera ägg. Eller igentligen är de äggblåsor. 
Ena sprutan som ska göra att jag inte får ägglossning (orgalutran) svider nå jävulskt :/ men vad gör man inte för ett barn? I morrn äre dags för ultraljud igen o förhoppningsvis så blir de äggplock på onsdag :) o jag ska fråga i morrn om man kan få sätta in 2 st ägg om man ser att äggkvalite'n inte är 100℅ vet att dom inte brukar göra så på första försöket men man kan ju inte få mer än ett nej!! 
 
Man märker oxå att de är hormoner man sprutar in hehe humöret sviktar en del men inte så farligt ;) man vet vad man har gjort efteråt men när man är mitt inne i nåt så går de inte o styra kroppen :p 
 
Nu blev de ett långt inlägg hoppas ni orkar läsa :) ni som är kvar o fortfarande läser bloggen. 
Puss o kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0