RD 4

Dagarna går såå sakta :( o dom går ju inte fortare när M jobbar varje dag heller till 16. 
I natt drömde jag att jag fick ett + på gravtestet, så man kan väl hoppas på att drömmen blir sann? ;) 
Nu vet vi ju verkligen att de är befruktat o ligger i min livmoder :) tänk om de skulle funka på första försöket? :)
Börjar tröttna på Lutinus oxå vaknar varje natt o de känns som om allt har runnit ut :/ 
Nu är de 14 dagar kvar till Testdagen men fattar inte vrf vissa ska vänta 18 dagar på att testa o andra 14? Beroende på vart man bor. Jag tror inte jag kommer kunna hålla mig i 14 dagar till hehe. Den 25 ska jag ha min mens om vi inte skulle ha gjort IVF men vet inte om den kanske blir förskjuten när man har gjort IVF. Förhoppningsvis får jag den inte på 8 månader minst iaf :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0