4+1

Idag blir de att köpa nya test o hoppas att strecken har blivit starkare i morrn när jag tänkte testa igen. Annars vet jag nog inte vad jag gör. Någon som vet vad de ska stå på CB digitalt när man är i 4+2? Ska de stå 1-2 eller 2-3? Börjar känna mig ganska nojjig :( 
Brösten började värka mer i går kväll o de håller i sig idag me. Humöret sviktar satan o är sugen på nåt men vet inte riktigt på vad. 
 
Skulle vilja tipsa en sak oxå till andra som försöker bli gravida. Läser bloggar o på rätt många så känner man igen sig själv. Just med att man blir arg,ledsen,besviken osv när man ser alla andra bli gravida. Vet att de är jättesvårt men släpp de. De gjorde jag för länge sen, även fast de är jättesvårt men de går. Även fast de går för alla andra så förhoppningsvis så går de för en själv till slut. O alla säger tänk inte på de, de kommer när de kommer. Men för alla gör de inte de. 
Min ena syster tyckte vi va dumma som satte tillbaka ett ägg när min kropp inte mådde bra. Men idag är jag jävligt glad att vi gjorde de. Dom som har barn själva kan ALDRIG förstå hur de känns att inte kunna få barn på egen hand. Så ta hand om varandra o tänk va starka ni är o att den dagen ni väl får ett + så kommer barnet vara såååå efterlängtat.  
Hoppas ni får en bra dag :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0