V.5 (4+0)

Känner typ ingenting förutom mensvärk ibland. Brösten gör lite ont men inte så farligt. Trött e jag oxå men de kan ju bero på att jag vaknar på natten. 
Berättade för min mamma o syster idag :) lagom chockade de vart :p syrran börja grina o när hon gjorde de så började jag me :p haha 
Berättade även för Ms mamma o pappa o svärmor började grina o svärfar vart redigt chockad haha men alla blev sååå glada för våran skull :D 
I morrn när vi åker till stan så ska jag köpa mig ett digitalt test CB . känns som att jag behöver ta ett sånt :) 
Är ju som sagt lite chockad själv o de har inte lagt sig helt för min del heller. De är ju trots allt de FÖRSTA + vi någonsin fått. 
Hoppas ni andra har de bra :) själv svävar jag lite på moln ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0