då va de min tur

Blev inlagd på gyn i förrgår för att jag samlar på mig vätska i buk o lungor :/ o nu vet jag inte om vi får sätta tillbaka vårat blasto på måndag :( 
Jag blev utskriven igår för att proverna såg bättre ut. Men mådde illa hela dagen o fick mediciner för de men tillslut så hjälpte dom inte o jag började kräkas. Fick komma hem iaf. Sov nästan hela dagen igår tror jag va vaken 2 timmar max o de va inte ens på en gång utan jag va bara vaken kanske 5-15 min i sträck. Om jag skulle börja må sämre igen så måste jag åka in direkt. Just nu så mår jag relativt bra . mina äggstockar är överstimulerade o lika stora som apelsiner så de e därför jag har ont. Sen så tar jag fragmin o skulle jag få sätta tillbaka mitt blasto på måndag så ska jag ta fragmin till v 12 . o sen fick jag veta att de är såhär jag kommer må om jag blir gravid. Inte så jätte kul kanske , stackars M :( 
Puss o kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0