man kan ju hoppas :)

På att de va en nidis :) har haft molvärk sen jag blödde men de kommer o går. M hoppas oxå på att de va en sån. Kommer aldrig glömma chocken när de va blod på papperet haha skrek på  M att han skulle komma o kolla :p vrf han nu skulle göra de :p 
 
Vet inte riktigt vilken dag jag är på men antingen kommer mensen i morrn eller på söndag då min cykel har varit så konstig dom senate månaderna :/ 
Men framförallt hoppas jag att den inte kommer alls på 9 månader :) 
Kan de inte bara vara våran tur nu?? 
 
O förrästen M va o lämnade spermaprov så den 2 April ska vi dit o så ska vi få reda på de svaret o se  hur vi ska gå vidare så vi får ett barn :) men de känns långt o vänta en hel månad!! Men förhoppningsvis får vi ett + innan de :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0