Hundvakt

har varit hundvakt åt mammas amstaffvalp idag medans hon jobbade . De gick faktiskt bra men nu är jag fan helt jävla slut :p
Gick 1mil med alla hundarna så mina fötter är typ döda !!

lär ha ägglossningen imorrn tror ja så snart ska jag åka hem till gubben min o mysa ;) haha

känns lite sådär om de inte funkar den här gången heller.. Nu när min lille syrra är gravid oxå fast dom inte ens försökte o de känns jävligt surt för mig med tanke på att vi har försökt i 13 månade !!! Är ju glad för hennes skull men när hon berättade att hon va gravid så grinade jag halva natten o sa att de aldrig kommer bli våran tur!
men nu längtar jag tills jag får ett + på grav-testet :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0