Rutin

Har som rutin varje morgon att först kolla facebook sen instagram sen bloggarna jag följer. Men nu är det en blogg som inte funkar :( vet inte om hon har tagit bort den eller bytt adress :( frustrerande är de iaf vill ju läsa om dom som jag har följt i flera månader.. men de visar sig väll om den funkar sen.. 
Idag ska jag på APT möte på jobbet sen hem till mamma eller till syrran blir de nog tror att mamma jobbar. Men gillar inte att vara själv hemma då M jobbar kväll.. 
På söndag är de ägglossning enligt appen så hoppas att den visar rätt. Slutar med Bisolvonet då oxå o sen är det bara att hålla tummarna att de funkar. Annars ger jag upp tills i februari när vi kan få hjälp..


Kommentarer
Hanna

Hej!jag följer din blogg =).Jag har precis bytt namn på min =).nattstad.se/linnea83 va adressen innan.Den nya adressen är;
http://www.nattstad.se/drommenomettbarn
Välkommen =)
Kram

Svar: Ååå de va ju dig jag mena :) ska gå in på den på en gång :D kram
ida andersson

2013-10-17 @ 10:04:45
URL: http://www.nattstad.se/drommenomettbarn


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0