CD 20

Nu är det bara 7 dagar kvar till BIM men tror faktiskt inte de har blivit nåt :( har samma flytningar som jag brukar ha efter äl till mens :/  tänker inte göra något test innan BIM har jag bestämt utan ser om den kommer ist.. 
 
Idag ska jag hem till mamma igen hon ska hämta sin nya moppe o jag har lovat att köra henne dit oså åker hon på moppen hem. Hon har köpt den avnmin farbror så de blir nog att vi stannar där o fikar en stund oxå :) 
Sen när jag kommer hem ska jag lägga mig i soffan o bara slappa för i morrn är de jobb igen o på lörda ska jag jobba delad tur.. 
Nä dax o hoppa in i duschen o göra sig klar :) hoppas ni får en bra dag :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0