Bim -1

Gjorde ett test idag som inte visade nåt så de är väl bara att vänta på att mensen kommer i morrn :( 
Känns så jävla ruttet att de aldrig funkar..
Man kanske ska kolla upp så de inte är nå fel. Har ändå försökt sen augusti -12 så nåt stämmer ju inte :/
Vet inte om jag ska skita i att testa den här månaden o försöka o släppa allt..hur nu de ska gå till!!! 

De är iaf tur att jag ska ha mensen i morrn så jag kan ligga i sängen för jag brukar få såb jädra mensverk så jag ligger o grinar.. 
 
Idag blir det jobb från 13-21 o gud va jag hoppas på att tiden går fort..


Kommentarer

Det kommer att gå snart! Håll ut!

Vill också "släppa" allt. Har ingen aning om hur jag ska gå till väga, dock.

Svar: Nä inte jag heller :/ vi får hålla tummarna åt varandra :)
Ida

2013-10-04 @ 15:48:16
URL: http://snuttens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0