Bim-1

I morrn ska mensen komma :/ testet jag tog första gången då va jag ju tydligen bara 3+2 tog ett 3+3 också men båda visade negativt tror de bara är att vänta på att mensen kommer i morrn :( 
 
Idag sa jag hejdå till min kära bror oxå som flyttar till Norge :( vi delade på en pizza inne i stan o pratade lite.. ååå gud va jag längtar till i sluten på Januari när han kommer hem igen <3 
 
Vill Gratta Snutten oxå som har fått ett plus <3 är såå glad för din skull o håller tummarna att de går den här gången :) som jag verkligen tror att de kommer göra :) 
 
Lite avis är man ju men de kommer nog för oss oxå nån gång!


Kommentarer
snuttens.blogg.se

Vad synd att det blev negativt. Men man kan faktiskt aldrig vara riktigt säker förrän efter BIM, och ibland får man plus långt efter! Håller fortfarande mina tummar för dig! Och tack för gratulationen! <3

Svar: Nä jag vet :) än finns hopp :) <3
ida andersson

2013-10-30 @ 19:09:16
URL: http://snuttens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0