Bim-1

Igen o mensen kommer nog i morrn som beräknat! Ont i sidorna på brösten o bröstvårtorna ömmar som fan. Direkt efter äl så hade jag makalöst mkt flytningar men dom har avtagit o de är inget alls ist. 
Kommer inte ihåg vilken dag de va men vi hade hämtat ett skåp hemma hos mamma en kväll o jag fick så fruktansvärt ont i tjejmagen de "högg" till som bara den sen va jag öm en stund efter de men på morgonen när jag vaknade va allt borta? I går kom de lite blod men tror de blev efter jag o M hade myst lite men sen försvann de o de har inte kommit nåt sen dess o de va inte blod blod utan de va typ utspätt.. 
Aja nu ska jag göra mig klar för att åka till jobbet. Så ni får ha de så bra :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0