3 månader!!

Va tvungen o ta ett uppehåll.. De har hänt mkt sen sist . Vi har flyttat till ett större hus med egen tomt :)

Va till RPC igår och vi ska göra IVF direkt fick en klump i magen kan jag säga . Sa till M på morgonen att jag kommer nog bara få nå äggstimulerande de blir ju iaf inte IVF direkt.. O vad blev de då jo IVF..
Men jag måste gå ner lite i vikt först så förhoppningsvis så börjag jag med medicinerna i Oktober :D shit snart är de verkligen våran tur att få en lite bebis :)


Hoppas de är bra med alla er andra :)


Kommentarer
Sandra - Mamma till Lykke

Åh, vad spännande ! Håller tummarna och ser fram emot fortsättningen. :)

2014-08-27 @ 08:06:16
URL: http://sandrasodergren.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0