Trött

Är så sjukt trött o har varit de i 3 dagar!!
Vet inte vad de beror på..
På morgonen när jag vaknar känns de som att jag har varit vaken heeeela natten o jag vaknar oftast 8.30 o vid 11 tiden går jag o gäspar som en tok o vid 15 tiden somnar jag i soffan o sover ett par timmar för att sen somna om vid 22 igen oså är de samma visa varje dag!!
 
I morrn blir de iaf ett grav test.. Inte för att jag tror att de visar nåt men ska ta ett iaf :p 
På eftermiddan ska jag hämta min syrra o hennes kille på Arlanda för att sen ge henne en överrasknings "kalas" eller vad man ska kalla de .. Hon vet inte att ci ska fira henne i morrn o jag har gjort tårta idag o i morrn ska jag hem till mamma en stund innan jag åker o hämtar syrran för att lämna av M o vovvarna så hon inte fattar nåt :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0