Hur ska dehär gå??

Mitt jobb borde fan söka vård!!!
jag har gått på en rad sedan februari i år, o den här månaden så ska jag byta rad o gå på en annan rad, o dom byter den 14 alltså på Måndag. O fick veta allt igår!! O jag ska tydligen skriva timlista den här månaden oxå så jag får lönen månaden efter.. Men hurra i helvetet tänkte dom att jag ska kunna betala alla räkningar  o hyran?? Med tanke på att jag bara får OB ersättningen som ligger på ca 14 kronor o har inte jjobbat speciellt många kvällar för att få ihop 500 spänn ens!!!! M har varit arbetslös tills i måndags så han får sin lön nästa månad..  
 
Allt de här va droppen för mig idag så började gråta när jag åkte hem från jobbet konstigt va?? Nä jag tycker inte de.. 
Med tanke på alla månader vi harförsökt att bli gravida o aldrig ens fått ett enda +.. M som har varit arbetslös o vi har bara levt på min lön o har fått de att gå runt knappt.. Hundarna som har varit sjuka .. Aa jag orkar inte ens fortsätta .. 
 
När ska de bli våran tur o ha lite TUR???


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0