gaaah

Orkar inte blöda mer :( mensen ska vara slut i morrn men blöder fortfarande så mkt att den lär dra ut på tiden :( 
 
Idag ska jag fixa våra vinterdäck eller min pappa ska.. måste kränga om dom till nytt gummi.. o som tur är så får vi de gratis o gratis är ju alltid bäst ;) 
Sen ska jag hem till mamma o ta en promenad med alla hundar :)
 
Känner på mig redan nu att de inte kommer bli nå barn den här månaden heller :/ 
De känns som om de aldrig kommer att gå!!!
Både jagbo M kör på folsyra denna månad + att jagvtar Bisolvon..
Tror inte jag kommer att testa den här månaden, med ältest utan tar ett gravtest 1 November ist men får se hur de blir.. vi kör ju varannan dag jämt så vi kan ju inte missa ägglossningen iaf..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0