November

de är november o hade allt gått som jag o M velat så hade vi haft ett barn nu för länge sen .. M pratar mer o mer om barn o han blir ligga besviken varje gång mensen kommer :( De känns osmos om att de är mitt fel att de inte blir många barn som om att de är fel på mig..  O de känns ännu mer förjävligt när jag ringde till gynakuten igår o sa att jag får som knivhugg i vänstra äggstocken o att jag har som mensvärk hela tiden o dom vill inte undersöka mig :/ 
tror jag ska ringa o kolla om vi kan få komma på utredning tidigare för jag vet att de är nåt som är fel!!! 
 
Idag ska jag skriva kontrakrt på ett gym som ligger nära mig :) de ska bli så kul att få börja träna som jag vill :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0