Extra jobb

Va på intervju för några veckor sen men dom hörde aldrig av sig så trodde inte att jag skulle få de! Men igår ringde dom o frågade om jag fortfarande va intresserad :)  så i morron ska jag gå min första intro dag där :) De kommer bli en lång dag då jag först ska jobba på minst vanliga jobb sen hinner jag typ bara hem o äta o sen iväg igen :p dagen kommer börja 7 o sluta 21.30 men de kommer säkert gå jättebra :) 
 
 
mensen är över men de känns som om nåt är fel för de känns som om jag får in knivar i den vänstra äggstocken :/?? Om de inte har försvunnit tills på torsdag så ringer jag nog gyn! 
De kommer nog inte bli så mycket sexa här hemma för jag o M jobbar helt olika :( han dag o jag kväll eller han kväll o jag dag men men sånt är livet.. men de kanske är bra för då tänker man ju inte på de så mkt..
 
hoppas ni får en bra dag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0